Powered By Blogger

sobota, 7 grudnia 2013

Sequin skirt for Xmas party



Wigilijne imprezy firmowe to już standard i chociaż niektórzy uznają je za zło koniecznie, to jednak jest to miła okazja, żeby spotkać się w większym gronie w pozytywnie nastrajającej atmosferze nadchodzących Świąt :) Tak przyjemność już wkrótce przede mną, więc postanowiłam przedstawić Wam moją propozycję stroju na ten wieczór. A że ostatnio wpadła mi w ręce długo wypatrywana niemal biżuteryjnie wykonana spódnica z RESERVED, stwierdziłam, że splot okoliczności jest wprost idealny :)
Z natury lubię, kiedy jeden element stroju "rządzi" i jest całym clue danego looku, dlatego aby nie zbliżyć się wyglądem do bożonarodzeniowej choinki postawiłam właśnie na spódnicę i cekiny. Stonowana góra, która jest połączeniem szyfonowej bluzki i ciepłego swetra. W trakcie poszukiwań dodatków trafiłam znów na bardzo starą broszkę, którą dostałam jeszcze od mamy, kiedy byłam dzieckiem, a o ironio! szukałam jej ostatnio bezskutecznie i dość rozpaczliwie :) Dla małego "mrugnięcia okiem" i "odpoważnienia" całej stylizacji użyłam opaski z kokardą, która jest ciekawym rozwiązaniem zwłaszcza przy krótkich włosach, kiedy liczba fryzur jest nieco ograniczona :)
Miłego oglądania, czujecie już magię Świąt? :) :**

Xmas party has become a tradition in almost every company, some of us treats it like punishment, but in my opinion it is a realy nice chane to see each other in a very optimistic atmosphere :) So I'm looking forward to it and would like to show You my proposition of Xmas Party outfit. And the circumstances are realy good, because I've finally found perfect sequin skirt :)

I have a rule that one stronger accent in my look shouldn't compete with another, so avoiding a Xmas-tree-look I made skirt the whole clue of my outfit. I joined chiffon shirt with warm sweater. During searching a propper accesories, I found a broche which was given me by my mom many years ago and which I was trying to find (unsuccessfully) three days ago :) To make my look not to serious I chose a hair band with a lacy bow, what is a good solution for short hair when You don't have too many options to style them :) So enjoy watching, and tell me You feel, that Xmas is in the air :) :**

Spódnica/Skirt - RESERVED
Sweter/Sweater - MANGO
Bluzka/Shirt - BERSHKA
Broszka/Broche - no name
Zegarek/Watch - PARFOIS
Bransoletka/Bracelet - NEW LOOK
Buty/Shoes - ZARA
Opaska/Hairband - H&M
Kopertówka/Clutch - ZARA








 








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz