Powered By Blogger

sobota, 11 stycznia 2014

Semi sale outfit :)


Pierwsze przeszpiegi tegorocznych wyprzedaży zrobione i.....rozczarowanie :( Nie wiem, czy to specyfika polskich wyprzedaży, czy to ze mną coś się stało (!), ale mimo wielkich starań i mocnych postanowień nie wróciłam do domu z poczuciem udanych łowów. Po pierwsze: w tajemniczych okolicznościach w większości zniknęły ubrania, które od tygodni wisiały na sklepowych wieszakach. W ich miejsce przyszły nowe kolekcje, a sekcja przeceniona to propozycje, które pamiętam jeszcze z lata!!! Po drugie: matematycznym umysłem nie jestem, ale jakoś nie udało mi się znaleźć perełek przecenionych o bijące po oczach wszem i wobec 50%. Może jestem zbyt niecierpliwa, może nie mam zmysłu odkrywcy archeologicznego...Ale coś mi tu nie pasuje. Nie martwcie się jednak, aby uczynić zadość mojej żądzy zakupowej w czasie wyprzedaży, postanowiłam pod koniec stycznia ruszyć za zachodnią granicę. I trochę jak niewierny Tomasz sprawdzić, czy faktycznie nasze, własne, rodzime wyprzedaże to wieeeeeelka pomyłka, czy faktycznie stępił się mój nos łowcy i sama jestem sobie winna :) Aby nie było jednak tak smutno :) pokaże Wam, co spośród morza lekko przeterminowanych okazji udało mi się złowić :)

My first sale - spying is done and....big disapointment :(
I'm not sure it is a feature of polish sale or there is sth wrong with me (!), but in spite of strong resolution I don't feel that I have hunted sth realy special.
First: all clothes I've seen for weeks, disapeared in some misterious circumstances, and they are replaced by the newest collection, but the other things (of sales part) I saw at shops at summer!!! 


Second: I'm not a math geek, but I couldn't find sth realy good quality with -50% price. Maybe I'm too impatient or don't have a high archaeological skill... But I'm also very suspicious. Don't worry, taking care of my shopping desire I've decided to go for the western border. And like a Thomas The Unfaithful I will check it is a "global" trend :))) But to make this post more cheered up I would like to show what I found despite the difficulties :)


Sweter/Jumper - Stradivarius (-40%)
Spódnica/Skirt - Stradivarius (-30%)
Buty/Shoes - H&M (cena regularna/regular price)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz