Powered By Blogger

niedziela, 23 listopada 2014

Sunday Outfit Of The Day



 
Co sezon pojawia się ten sam "problem": czy ja mam odpowiedni płaszcz na jesień?! Odpowiedź jak dotąd brzmiała nie, bo "a ten już jest zniszczony", "nie, bo ten za cienki", "w tym mi będzie jeszcze za gorąco", "ale brzydki, kiedy ja go kupiłam?!" :D O Mosquito słyszałam już dawno i wreszcie postanowiłam się skusić, na pierwszy ogień poszedł oczywiście płaszcz :) Dziś jest tak pięknie za oknem, więc sposobność idealna, abym mogła zaprezentować Wam siebie w nim (w płaszczu ma się rozumieć:). Przesyłka (bo Mosquito to sklep internetowy) przyszła błyskawicznie, bo od złożenia zamówienia (w sobotę) w zaledwie 3 dni (we wtorek). I skoro tak dobrze zaczęła się nasza znajomość w tym tygodniu czekam już na następną paczkę od nich, rzecz jasna, nie omieszkam Was o jej zawartości poinformować :D Miłej niedzieli :*

Every season I have the same "dilemma": do I have a proper coat for autumn?!
And the answer is NO, because: "no, this one is too old", "this is not warm enough", "this one is to thick", "this one is ugly, who bought it?!" :D
I've heard about Mosquito a lot, and finaly decided to choose sth from their offer. And I started from coats, of course:)

Today we have a beautyfull sunny day outside, so it's the best opportunity to show how we look together (me & coat:). I received my order very quickly (Mosquito is an on-line shop), it took only 3 days. Our relationship seems to be longer :D I order another thing, and I will update You, as soon as I get it. Have a nice Sunday :*

Płaszcz/Coat - Mosquito
Koszula/Shirt - PULL&BEAR
Spodnie/Trousers - H&M
Buty/Shoes - H&M
Naszyjnik/Necklace - ZARA
Zegarek/Watch - PARFOIS
Torba/Bag - H&M
Szalik/Scarf - H&M
Rękawiczki/Gloves - H&M

















2 komentarze:

  1. hi Karol,

    Great blog:) There is a lot of interesting things. You look realy nice in this new coat. If you wanna discuss about fashion, please let me know. This is great opportunity to cooperate in same field.
    Greetings from London. If you have any question feel free to ask. Kiss kiss:*
    Charlotte

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much for Your lovely opinion. It is realy nice to hear You enjoy my blog. Hope You will be a common guest here :D
      Take care :)

      Usuń