Powered By Blogger

poniedziałek, 18 listopada 2013

Woolen jumper



Ciepło, ciepło, coraz cieplej, to główna zasada moich outfitów w ostatnim czasie :)) Uwielbiam tkaniny, które otulają takie zmarźlucha jak ja, dlatego mój wzrok pada w tym sezonie na grube, wełniane swetry. Pamiętam jeszcze te, które robiła dla mnie moja babcia, ale takich projektów nie znajdę już w sklepach, a przestałam też sobie obiecywać, że sama kiedyś wykonam jakiś własnoręcznie :) Zdaję się więc na propozycje dostępne w sieciówkach, właśnie takie, jak ten sweter z H&M. A może, to już zbliżający się okres świąteczny, tak mnie nastraja, a który kojarzy mi się z przytulną, ciepłą atmosferą, skarpetami z grubych splotów wełny... Hmmm, pewnie wszystko razem :) Mój sweter wybrałam w rozmiarze M, bo lubię łączyć go z dopasowanymi spodniami, legginsami, ale też (jak zobaczycie na zdjęciach) z krótkimi spódnicami - przy oversizowej górze stroju, dopasowana do ciała, optycznie mniejsza dolna część. A Wy jak bronicie się przed coraz niższą temperaturą? Też wybieracie cieplutkie swetry? Pozdrawiam gorąco i zapraszam do oglądania :)

Warm, warmer, still warmer, it is the main rule of my outfits these days :))) I love materials covering such a chilly person as I am, that's why this season my eyes are cought by thick, woolen jumpers. I remeber those made for me by my granny, but this kind of sweaters are not aviable at the stores, and I stopped promissing I will make one by myself :) Or maybe approaching Christmas time with its warm, cosy atmosfere, woolen socks has such an influence on me :) Probably everything together.
I have my jumper in M size, it fits good to slim pants, leggins and also (as You can see on photos) to mini skirts - when I have oversized top of my outfit I try to make smaller the bottom of it. What is Your solution for still lowering temperature? Do You chose woolen thing as I do? Send You warm greetings and invite You watching photos below :)


Sweter/Jumper - H&M
Pasek/Belt - no name
Spódnica/Skirt - New Yorker
Rajstopy/Tights - H&M
Buty/Shoes - CCC
Torba/Bag - ZARA
Pierścionek/Ring - MANGO
Zegarek/Watch - PARFOIS
Bransoletka/Bracelet - Vezzi.pl


 

 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz