Powered By Blogger

niedziela, 7 grudnia 2014

By o la la!

Szłam powoli przez galerię handlową. Przyglądałam się wystawom, zabieganym ludziom, kiedy ktoś zawołał mnie po imieniu. To była ona. Stała zaraz przy wejściu do jednego ze sklepów i nieśmiało patrzyła na mnie. A może to ja nieśmiało przyglądałam się jej? :D Powiedziała: zabierz mnie ze sobą, czekam tu na Ciebie już dość długo i wreszcie jesteś :))) Tego dnia wróciłyśmy do domu razem, a dziś na blogu przedstawiam Wam moją idealną spódnicę szytą z koła od By o la la! :D



I was walking slowly through the shopping mall, watching shop windows and people in a rush, when someone called my name. She was standing just next to the door of some shop, looking at me in a shy way. Or maybe I was staring at her this way? :D She said: take me with You. That day we came home together, and today I'd like to show You my perfect skirt By o la la ! :D


Spódnica/Skirt - By o la la
Kurtka/Jacket - MANGO
Buty/Shoes - Centro
Sweter/Jumper - F&F
Zegarek/Watch - PARFOIS
Bransoletka/Bracelet - Lilou















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz