Powered By Blogger

poniedziałek, 9 lutego 2015

#Accidental Shopping - sales etc.

Dzisiejszy wpis to garść zdobyczy z tegorocznych zimowy wyprzedaży. W ubiegłym roku byłam nimi zupełnie rozczarowana, co rekompensowała mi wycieczka do Drezna (możecie rzucić okiem na nią tu), ale to istny skandal, żeby w poszukiwaniu przecen zmierzać tak daleko, wiem, wiem, można dalej :)) W tym roku jednak, czy to ja dla nich (wyprzedaży), czy też one dla mnie były nieco bardziej łaskawe, a odkryciem roku jest dla mnie sklep Medicine, który nie wiedzieć czemu, omijałam do tej pory szerokim łukiem. Odczuwałam wobec niego coś na kształ "stanowczego nie bardzo" :D :D Otóż oznajmiam, że od tego sezonu, będzie to mój stały przystanek na zakupowym szlaku :D

This post should be named "a bunch of winter sale's arrivals". Last year this moment of the year was a big dissaster, what made me to travel to Dresden for finding sth rely worthy to buy - I know, some people travel much further (You can watch it here) :)) But this year I feel satisfied by winter sale's offer, and Medecine shop is my big revelation. It is realy strange why I haven't visited it before. But here is my announcement and public vow - it won't happen again and this brand will be a frequent guest on my website :D











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz