Powered By Blogger

niedziela, 1 lutego 2015

Saturday night fever :) #OOTD

Z serii trudnych pytań, na które każdy (czy bardziej każda) musi sobie od czasu do czasu odpowiedzieć, dopadło mnie " - W co mam się ubrać?" i wiodło prym, kiedy przygotowywałam się na sobotnie spotkanie z przyjaciółmi. Okazja była zacna, OKRĄGŁE urodziny mojego serdecznego kumpla (T. - będziesz mi zapewne wdzięczny, że nie podaję dokładnej daty Twoich urodzin:)), więc i przygotowania były szumne :)
Do finału przeszły dwie opcje, które zobaczycie poniżej. Jak myślicie, którą wybrałam? - podpowiedź - jest więcej jej zdjęć :) :*

From dozens of difficult questions every single men (or women more often :) has to answer "this" one from time to time. "- What should I dress?" - it is THE question, and anwswer was my small nightmare last night, when I was preparing for my friend's birthday party (T. - don't worry I won't tell anyone what is Your birth date :)).
So in the final there were two options, You can see them below. How do You think which I chose? Hint: - there is more photos of it :) :*

Pomysł nr 1:
Option no 1:

Spódnica/Skirt - by o la la
Bluzka/Top - H&M
Buty/Shoes - ZARA












Pomysł nr 2:
Option no 2:

Spódnica/Skirt - RESERVED
Bluzka/Blouse - Aurelia Fafara
Buty/Shoes - Centro








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz