Powered By Blogger

niedziela, 29 września 2013

Friday night party look!!!





Piątkowy wieczór był cudowną okazją do spotkania się z przyjaciółmi i stworzeniem nowej stylizacji. Efekty moich starań zobaczycie poniżej. A powód był najlepszy z możliwych: okrągłe urodziny mojej kochanej A. :))) Tworząc swój look na wieczór, brałam pod uwagę, że jego znaczącą część spędzimy na parkiecie, więc nic nie może utrudniać mi radosnych pląsów, ale też musi mieć swój charakter i wyraz. Niebagatelną rolę odegrał również makijaż, jaki stworzyłam tym razem. Nadal opierał się na klasycznej kresce eyelinerem, ale poprzez wyraźne wyciągnięcie jej poza górną powiekę, nabrał nieco nowego wymiaru. Plus odkrycie mojego życia: szminka MAC, nie do zdarcia, potrafi wytrzymać najdłuższą zabawę pozostając nadal na ustach. A oto, co udało mi się stworzyć :) Strój sprawdził się w 100% i zabawa była przednia :))))

Friday evening gave me great opportunity to meet my friends and create a new look. Effect You'll find below. Birthday of my beloved friend A. was the reason of a meeting :))) During preparations I had to take into consideration we will spend a bigger part of celebration dancing like crazy on a dancefloor, so I had to feel comfortable. My make up was based on a classic black line on upper eye lid, but thanks to elongation it outside became more extraordinary. And the holly Graal of colouring lips: MAC lipstick, it can stay where she should all night long. And this is a final effect. That look and my friend party, were the best couple of the night :)

A towarzyszyły mi:

Koszula/Shirt - H&M
Spodnie/Trousers - ZARA
Buty/Shoes - ZARA
Płaszcz/Coat - CUBUS
Marynarka/Jacket - Stradivarius

Makijaż/Makeup:

Pomadka/Lipstic - MAC Girl About Town No. A92
Podkład/Foundation - Bourjois 123 Perfcet No. 51
Eyeliner - Be a...Bombshell; Jelly Pong Pong
Kredka do brwi/Brow pencil - CAROLINE















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz