Powered By Blogger

środa, 2 października 2013

MANGO inspired outfit

Proste rzeczy dają najwięcej radości :) Dlatego uwielbiam spacery do parku, kiedy jesienne słońce pozwala cieszyć się wszystkimi odcieniami październikowego popołudnia :)
Mówiąc o nowym sezonie, porze roku, ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog jesień/zima MANGO. Strona za stroną podziwiałam świetne zestawienie ubrań z najnowszej kolekcji, wiele z nich idealnie pasowało do zawartości mojej szafy. Kilka w całości przeniosłabym do moich stylizacji. Dałam więc upust swojemu zachwytowi i inspirując się kilkoma zestawami MANGO, znalazłam moje odpowiedniki ich propozycji i oto, co z tego wyszło :) ZAPRASZAM!

Simple things give lot of joy :) That's why I love walking to a park, when autumnal sun lets us enjoy all the shades of October afternoon :)
Mentioning of a new season, I've seen new MANGO look book autumn/winter. Page after page I could find amazing looks, fitting perfectly to my closet. A few of them I could set unchanged for me. So I've decided to show my admiration and create my interpretation of MANGO proposals. I've digged out equivalents from my wardrobe and this is the final effect :) Enjoy!



A na spacer zabrałam:

For a walk I took with me:

Płaszcz/Coat - CUBUS
Koszula/Shirt - ORSAY
Bluza/Blouse - ZARA
Spodnie/Trousers - H&M
Buty/Shoes - CENTRO (szpilki/high heels); RESERVED (botki/boots)
Torba/Bag - ZARA
Zegarek/Watch - PARFOIS
Łańcuch/Chain - MOHITO






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz