Powered By Blogger

wtorek, 13 stycznia 2015

My jewellery

Ulubiona biżuteria to ta, która przypomina mi o czymś ważnym, miłym, o okolicznościach w których ją dostałam, o okazjach, przy których ją kupiłam :) I jest coś w tym, że lubimy "materializować" takie miłe chwile w drobiazgach, które mogą  być przy nas. Szczególny sentyment mam do bransoletki z czarnych koralików, bo taką samą (z dalszą częścią wygrawerowanego zdania) ma moją przyjaciółka A. Zawieszkę Yes "Good luck" kupiłam po ważnej wizycie u lekarza, koniczynkę Lilou dostałam od M. jako moją pierwszą zawieszkę tej firmy. Miłe wspomnienia trochę zaczarowane, zamknięte w małej rzeczy :)
Tych kilka błyskotek jest ze mną ostatnio najczęściej.
 

Jewellery I would name as my "favourite" should remind me of someone I care, nice circumstances it was given to me or occasion I bought it :) And it is a matter, we like "materializing" those pleasant and important moments in accesories. The biggest sentiment I have for black - beaded bracelet, because my best friend A. has the same (with a second part of the sentence, engraved on the backside). Golden necklace with sapphire by Yes "Good luck" I bought after important medical appointment, the silver clover - it was a gift from M. and my first jewellery from Lilou. Nice memories closed in a small thing :)
Those bling-bling - things are most often with me these days.

Koniczynka, jabłko, sowa/Clover, apple, owl - Lilou
Zawieszka "Good luck"/Necklace "Good luck" - YES
Naszyjnik LOVE/Necklace LOVE - MANGO (mogliście zobaczyć go również tu/You could see it here)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz