Powered By Blogger

środa, 17 lipca 2013

Sale part 2 + Vezzi.pl

Długo nie kazałam czekać na kolejną zdobycz z moich wyprzedażowych łowów :)
Odwiedziłam wczoraj sklep "Stradivariusa", gdzie moją uwagę przykuły koszule: delikatny, pół przezroczysty materiał, wesołe wzory (m.in. szał sezonu, czyli wąsy:) i bardzo przyjazna cena: 39,99 PLN. Skusiłam się i nie żałuję, zwłaszcza, że od razu pomyślałam, że mam świetną możliwość podrasowania wyglądu takiej koszuli dodatkami, które zamówiłam kilka tygodniu temu przez stronę www.vezzi.pl (poniżej  zdjęcia koszuli i blaszek na kołnierzyk).
Vezzi nie byłoby mi znane, gdyby nie inne blogerki, które już korzystały z ich usług. Nie dość, że biżuteria jest śliczna i niebanalna, ma obłędną cenę (nawet bez promocji!!!!), to w dodatku szczyci się wg mnie bardzo dobrą i rzetelną obsługą. Zamówienie jest przesyłane natychmiast po wpłynięciu przedpłaty na konto producenta. Mailowo jesteśmy informowani o każdym etapie zamówienia i wszystko przychodzi na czas, najpóźniej po 3 dniach. Dla mnie bomba! Początkowo zamówiłam na próbę bransoletkę o wdzięcznej nazwie: nie tylko dla kujonów :), aby przekonać się o jakości produktów Vezzi. Obawy były zbędne, bo błyskotki wyglądają dokładnie tak, jak na zdjęciach, jeśli nie lepiej. Gorąco polecam!!!! Zwłaszcza, że nie od dziś wiadomo, że to dodatki są clue stroju, nawet te same jego elementy, ale z innym wykończeniem będą prezentować się oryginalnie i zawsze inaczej. Dość pisania, zapraszam do oglądania:)


 











It didn't take long to show You my next sale trophy :) I visited "Stradivarius" shop yesterday and my eye was caught by shirts: delicate, semi transparent material, funny patterns (such a very popular mustache motive) and a very nice price: 39,99 PLN. I decided to buy it and not regret, especially I had an idea how I can tune this shirt by my jewelery which was ordered on www.vezzi.pl (below: photo of metal wings on collar).

I've never heard about Vezzi before, but thanks to other bloggers who have already ordered sth I could dig in Vezzi's offer.
A jewelery is realy cute, oryginal and it is in a amazing price (even without discount!!!!) an Vezzi can be proud of its customer service. Your order is sent immediately after payment. You have all neccessary information sent on Your e-mail address (when, where, who, how much). And after 3-4 days You can enjoy Your new precious :)It works for me! On the beggining I've chosen one bracelet named funny: not only for nerds :), because I had some worries about real look of those things, but I can assure You, it looks as good as on the picture or even better. Warmly recomend!!!!! There is a simple true that accessories make Your outfit, and thanks of them You can always look in a different way, still using the same clothes :)
Enough writing, enjoy watching :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz