Powered By Blogger

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Studs and outfit !!!

Kolejny sezon ćwieki nie znikają z ubrań i dodatków, wreszcie przestały się kojarzyć z subkulturą w negatywnym sensie, a stały się ozdobą, elementem nadającym strojom więcej charakteru. Grunt to nie przesadzić i mam nadzieję, że te zasadę udało mi się zachować w mojej stylizacji :) Zapraszam.

Zaczęłam od makijażu w stylu smoky eyes, ale z użyciem granatowego cienia (Essence), czarnej kredki z Glossybox i grafitowego ołówka (no name). I kilka zdjęć z procesu tworzenia nieco mocniejszego makijażu :)


Studs are still welcome in next fashion season. Finally they aren't connected to subculture in its bad meaning. Now it is a cool solution how to make your style more expressive. The main rule is not to overdose it :) I hope I'm going to respect it in my outfit below :) Lets take a look.

I stardet from smokey eye make-up using deep blue eye shadow (Essence), Glossybox black eye crayon and grey pencil (no name). And foto from making process.










Do wykończenia make - upu oczu użyłam nowej maskary z sierpniowego Glossyboxu: AVON Mega Effects


To end up my make-up I took new maskara. You could read about it here. It's Avon Mega Effects






A na mój dzisiejszy zestaw złożyły się:

- blado - seledynowe spodnie z BERSHKI
- bluza z napisem z SINSAY
- buty z ZARY
- kopertówka z ZARY
- dodatki: zegarek PARFOIS, łańcuch MOHITO, pierścionek ALDO

And my todays set consist of:

- pale light - -green trousers from BERSHKA
- sweatshirt from SINSAY
- shoes - ZARA
- clutch - ZARA
- accessories: watch: PARFOIS, chain: MOHITO, ring: ALDO. 












Zestaw jest bardzo wygodny, buty z ZARY mają obcas średniej wysokości, więc spokojnie można w nich wybrać się na dłuższy spacer. Lubię łączyć elementy różnych stylów, które pozornie nie pasują do siebie, jak sportowa bluza i eleganckie, nieco drapieżne botki. Mam nadzieję, że moja propozycja Wam się podoba, życzę Wam miłego dnia i zdecydowanie więcej słońca (u mnie dziś wyjątkowo buro :(((
:*


This outfit is realy comfortable, ZARA shoes have medium high heel, so You can choose them even for a longer walk. I realy like joining many styles which (in first impression) don't cooperate (for example: sporty blouse and more elegant ankle boots). So I hope You enjoyed my combo wishing You a realy nice day  and more sun (I have a truly gray day outside:(((
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz